Mine siste i innkjøp

Gårsdagens innkjøp på taxfreen // Deksel kjøpte jeg for et par dager siden. ____________________________________________________________________________________________________________   Hei og god morgen.   Litt av en kjedelig fly tur. Håpte på at jeg klarte å sove med en gang vi begynte å komme i luften, men det var som sakt ikke enkelt. Flyet landet ti på tolv på natten. Heldigvis var det opplett når jeg kom ut av flyplassen, trodde det regnet. Haha. Begynte å pakke ut litt når jeg kom hjem og la meg ikke før tre i natt. Er vandt med at tiden er en time foran.   Må forresten og handlet litt små ting og litt mat i hus. Har jo ikke en brød flis en gang. Haha. Nå skal jeg gjøre meg klar, så vi blogges.

Outfit 29.juli 2015

Bukse // h&m : Topp // Bershka : Klokke // Marc Jacobs Gårsdagen var vellykket. Og siden det var min siste kveld, så gikk vi fra bar til bar. Koste meg skikkelig den siste og den beste kvelden på lenge. ______________________________________________________________________________________________________ Sov fram til 11 tiden i dag. Begynte å pakke ned ting i kofferten. Det værste jeg vet om er å pakke, så er glad jeg pakket litt små ting, for 2 uker siden faktisk. Haha. Klarte å kubbe litt, fram til klokken var tre. Eller kan vel si at jeg ble vekket. Snakk om å være trøtt og sliten etter en lang natt. Kjente jeg hadde litt dårlig tid akkurat der å da. Jeg vil forsovet ikke reise hjem riktig ennå. Uansett hvor lenge jeg har vært her, føler jeg meg ikke klar til å reise hjem til kalde Norge. Men samtidig er det godt å komme hjem til en bedre og friskere rutine, som man er vandt til. Jeg har hatt det helt fantastisk her nede. Sommeren kunne ikke blitt bedre dette året. Opplevd så...

Siste dagen :(

I dag er det tirsdag. Det betyr at det er siste dagen min i dag på å gå ut på. Skal møte noen venner i kveld. Reiser i morgen kveld, så har hele morgen dagen på å få pakke kofferten og få ryddet litt. Jeg har som regel ikke gjort noe annet enn å sole meg i dag. Nyter søren meg den siste dagen med sol. Orket virkelig ikke, å ta turen til stranden i dag siden jeg ikke var så god i formen etter en lang natt. Følte ikke behov til å måtte ligge på stranden og kjede meg ihjel. I går forresten så spiste jeg middag med familien + noen venner av oss. Hadde laget til et lang bord ved bassenget. Det gjør vi hvert år og det er alltid så koselig. Og deretter gikk jeg ut å møtte noen venner på brothers. Det var en fin kveld, men "tidlig" kveld. Haha. Nå skal jeg fikse meg og stelle meg. Så satser på en awesome kveld. Trist å tenke på at det faktisk er min siste kveld :(

Beautiful morning

Gårsdagens innkjøp

Natt til mandag

Hei, bloggen! Det har skjedd så mye de siste timene. I går var jeg i Antalya sammen med en venninne. Vi tok båten innover og vi gikk og vi gikk at til slutt måtte vi stoppe opp på en resturante å spise noe frokost / lunsj mat. Vi gikk helt randome veier, ikke viste vi hvor vi selv var. Plutselig ente vi opp på et senter som heter TerriCity. Og ikke nok med det, det var uffattelig langt. Men det ble selvfølgelig shopping på meg. Planen min var ikke å være med ut etter den lange roadtripen. Men siden det er mine siste dager, så skal jeg nyte det, haha. Jeg kom hjem klokken 6 i dag tidlig og har kun sovet i 3 timer.

Lunsh date

Nye eventyr

Kvelds antrekk

Må nyte de siste dagene

God morgen   Jeg ligger ved bassenge og hører på musikk. Uff jeg skulle ikke sove fram til halv 12. Jeg skal nyte de siste dagene fram til onsdag nå. I går fikk vi besøk av noen hjemme i fra, så vi gikk en rund tur og viste litt rundt i kemer og spiste middag på Leon etterpå. Jeg var ute i går, men kom tidlig hjem, var liker greit det. I dag er det en ny dag og den skal nytes med god samvittighet eller alle dager fram til jeg skal reise hjem. Kan ikke tro at 5 uker har gått så fort, for jeg vil ikke hjem helt riktig ennå.   Ha en fantastisk lørdag og nyt den :D

Taning

Rafting

Dagen min startet: Klokken 07:00, gjorde jeg meg klar og spiste frokost. Ventet i en halv time på bussen som skulle plukke oss opp klokken 8, men kom halv ni istedenfor. Vi kjørte i 2 og en halv time opp i ødelandet og om jeg ikke hadde tatt med mobilen så hadde jeg gått på veggene. Det var en veldig kjekt tur. Vi spiste lunsj som var helt ok mat. Nå var det skikkelig deilig å komme hjem igjen.

Kveldens antrekk

Antrekke er fra H&M. Det ble et dårlig bilde, siden det blir for mørkt her nede.   Jeg sitter nå på Qaulista resturante og spiser middag med familien. I dag skal jeg ta en tidlig kveld heldigvis. For i morgen blir det ikke blogging før jeg kommer hjem fra rafting.

Qualista

Første dag på Qualista. Det var herlig å komme seg ned på stranden igjen. Ligge ved sol sengen og høre på musikk. Jeg kom meg uti sjøen, det var faktisk herlig tempratur siden det ikke var steiner i sjøen. Spiste en deilig lunsj.   Akkurat komt ut av en herlig og kald dusje. Håper alle har hatt en fin dag. Ikke minst er det en spesiell dag for alle oss nordmenn. Fire år har gått etter Utøya skandalen. Vi vil aldri glemme. <3

Felles lunsj

Nike shop

Healthy Breakfast

God morgen. I det siste har jeg trent hverdag siden venninnen min reiste hjem. Det er så godt å få trent litt og spise sunt. Kan ikke bare tenke på alkohol og junky food hver eneste dag. Tenk hvor mye man egentlig legger på seg uten at man vet det selv. Sitter ved frokost bordet og spiser en sunn måltid. Om litt skal jeg jogge meg en tur og opp på Viking Star hotellet for å trene styrke. Kjenner forresten gangsperr fra i går av. Ha en fin tirsdag :)

Moské

Vegetable market

picture of a waterfall

Turkish breakfast

Hei :)   Jeg har vært på tyrkisk frokost sammen med familien min og noen venner av oss. Vi var oppe ved fossen for å spise og badet litt. Fy så kaldt, men kom meg uti til slutt. Nå er jeg hjemme og tenkte å trene litt på Viking Star hotel.   Håper alle har en forsatt fin ferie.

Perfect day

Beach

Good night

Beautiful waterfall

Waterfall

Rommie

Det har vært svært lite blogging de siste dagene. Det har skjedd veldig mye på disse tre ukene vi har vært her nede sammen. Nå har det gått 3 uker allerede. 3 uker har gått virkelig fort, og kunne ønske hun kunne vært med meg litt lengre. Føler vi kom ned for ikke altfor lenge siden. Vi tok vår siste frokost date på Leon i dag. Blir rart å våkne opp i morgen uten en rommie. Nå skal jeg slappe helt av denne uken. Kjenner det på kroppen at jeg er sliten. Synd jeg har fått urinveisinfeksjon igjen. Det er så typisk. I går kveld/natt frøs jeg meg ihjel. Satt på resturanten og hadde på meg teppe. Hahaha. Alle fikk sjokk at jeg frøs når det var så klamt ute. Jeg ligger nå i sengen og holder nesten på sovne. Har kun sovet i 5 timer i dag. Heldigvis har jeg fått ryddet på rommet etter 3 uker med bombet rom. Savner virkelig hybel kaninen

Sea Pictures

Innkjøp

1. Bershka 2. H&M 3. Mango 4. Konton 5. Gratis

Antalya

Hei Hei!   I dag har jeg gjort noe fornuftig, istedenfor å være SLEEPY GIRL HELE TIDEN. Jeg har tilbringt meg litt shopping tid. Dagens startet med at jeg våknet i 8 tiden ca. Vi var på en liten jente tur inn til Antalya. Tok båten innover som tar 1. time. Det er så mye bedre å ta båt enn å ta bussen innover. Kom hjem for 1. Time siden og jeg var vel den eneste som hadde full handle poser med meg hjem igjen. Haha.   I kveld skal meg og Stine ut å spise. Nå er det få dager igjen før Stine suser hjem igjen til Norge :( Tiden har gått rimelig fort og jeg føler selv vi kom for en uke siden. Er ikke lenge til jeg skal fikse meg og gjøre meg klar. Håper alle har hatt en fin dag!   Er det bra vær i Norge?

Just DO it

God dag. Bestemte meg å ta meg en tur opp fjellet, med en gang jeg våknet. Sov ganske så sent i dag. Var bare å ta på seg trenings klær og sol krem. Gikk hjemme i fra i 2 tiden, brukte 1 time opp og en halv time ned igjen. Gikk opp helt av meg selv. Døds digg tur eller kan vel si at jeg overlevde turen alene. Blir vel hjemme værende i dag. I morgen skal vi inn til Antalya eller så blir det på tirsdag. Ha en fin søndag alle sammen :)

Solsteik

Pink Flowers

Grå antrekk i kveld

Kveldens antrekk

Er det ferie , så er det ferie

Heisann bloggen! Har vært uten nett i et par timer nå, så har ikke fått blogget. Egentlig har jeg ingenting å blogge om uansett føler jeg. Vi har kun sovet og sovet. Gått ut å spist osv. Men jeg kan jo fortelle litt fra i går. ______________________________________________________________________________________________________ Etter vi var ferdig med middagen i går, på My Eden. Ente vi opp på Leon og tok oss en drikke. Vi skulle faktisk hjem, men det skjedde jo aldri. Ikke at vi drakk oss dritings liksom. Men var kjekt å bare sitte der å prate. Ble kjent med et par norske og. Vi sov til klokken 12 i dag tror jeg. Fikset oss og spiste frokost på Leon. Tiden har gått sykt fort i dag. Meg og Stine har jo ikke et liv når det kommer til, at internett ikke er tilstede. Så vi køddet rundt i leiligheten nå nettopp. Haha holdte på å dø av latter. Senere i kveld, stikker vi turen bort på Leon og spiser.

F R E D A G

God kveld dere. Nå er jeg ferdig fikset og klar til å spise ute i dag og. Kom hjem i 5 tiden fra stranden. Tror aldri jeg har vært så lenge på stranden før. Våknet plutselig, og da var klokken kvart på 5. Nå vi kom hjem håpte vi at vannet kom tilbake OG TAKK GUD FOR DET. Den er helt sikkert vekke i morgen tidlig og. Skulle ikke forundret meg. Nå venter jeg bare kun på Stine til å bli ferdig stelt. Åå gleder meg virkelig til mat nå. Selv om vi lever som studenter. Maten er helt greit når det gjelder priser. Tenk at det er fredag. Husker ikke engang hvilken dager det er her nede engang. Dagene, tidene går altfor fort. Ha en fin kveld :)

Breakfast on the beach

I går kveld spiste vi ute. Formen min var lite god. Jeg sov meste parten av gårsdagen. Aner ikke hvor mye vann jeg har drukket, men jeg regner med jeg har drukket hele vann tanken. Ikke hadde vi vann i leilighet og det var litt krise ettersom vi ikke fikk dusjet osv. ______________________________________________________________________________________________________ God morgen. Vi har ikke vann i leiligheten i dag og, så krysser fingrene på at vi får tilbake vannet. Syns det er dumt at man bare tar vann her nede. Jeg stod opp i ni tiden i dag. Og nå ligger vi nede ved Dakapo Beach. Spiste frokost med en gang vi kom. Holder på å svette meg ihjel. Det er 32 grader i dag. Hoho. Ha en strålende sommer fylt dag.

Blomster antrekk

God kveld. Hva skal jeg si? Jeg har ikke gjort noe stort. Har sovet nesten i hele dag. Varmen dreper virkelig meg. Klokken går forferdelig fort her nede. Nå sitter jeg og Stine på Leon og skal spise middag. Vi skal ta en tidlig kveld :)   Ha en fin kveld dere og <3

Palms

Gårsdagens antrekk

Topp fra Bikbok / Skjørt fra Bikbok. Brukte det gråe skjørte som jeg hadde i et annet innlegg.   Vi var ute i går og spiste. Var egentlig ikke så mange turister på Leon Resturante. Ble en tidlig kveld. Vi har sovet fram til klokken 12 i dag. Nå skal vi ned å spise mc'dondals mat. Og ja vi lever fremdeles som studenter. Vi spiser det billigste de har både på mat butikker og resturanter. Nyt dagen i Norge og, er det fint vært i Norge? :)

15. timer uten

Hei. Nå har jeg ventet lenge på få blogget. Etter vi kom hjem i natt, så har ikke det vært internett og nå har det gått 15. timer uten trådløs. Måtte knipe igjen for å ikke ta på 3g nette. For det er så dyrt. Jeg har sovet siden 11:30 i dag. Og ikke minst så mast vi strømmen i huset, sykt irriterende. Veldig bra start på dagen. Vi har ikke gjort noe annet ennå sove og gjøre ingenting. Vi ble helt gal å ikke ha i internett. Haha. Nå fikk jeg i såfall kjenner hvordan det er å ikke ha internett i over 10 timer. Vi skal spise ute litt senere i dag. Får ikke lastet opp bilde, nette går dessverre tregt.

Monday's outfit tonight

Pizza lunsj

Home today

God morgen I går så kjedet vi oss her hjemme. Så da ble vi litt keen på å gå ut å spise allikevel, og ta oss en drink på Leon resturanten. Jeg spiste spagetti carbonara til middag. Nam, nam. Vi gikk ned til My Eden å tok en drink der og. Jeg var skikkelig segen, trøtt, sliten og alt på en gang etter gårsdagen festlighet. Det ble en tidlig kveld i går, heldigvis. Våknet tidlig i dag. Klokken var bare 9 når jeg våknet. Og nå sitter vi å spiser frokost. Laget hard kokt egg til frokost. Nam nam. Vi skal kun være hjemme å slappe av, ligge ved bassenget. Gå på grønnsaksmarked og kjøpe noe mer mat på butikken. Spise lunsj hjemme og ut å spise senere på kvelden. Vi har bare vært her i 5 dager. Vi lever som noen studenter i utlandet.

Blue outfit

Slitsomt

Hei dere. Formen min er blitt veldig fin. Powernap på stranden i dag. Følte meg så bedre når jeg fikk sove litt. Gikk fra stranden i 1 tiden ca, siden det begynte å regne. Men når vi kom til leiligheten så sluttet det å regne. Bestemte oss å bare fikse oss og ta en tidlig lunsj og middag i samme slengen. Etter vi hadde spist på Leon Resturante. Gikk vi opp til Migros matbutikk. På veien traff vi på en innpå sliten tyrker. Kjente at jeg ble jævlig irritert og ikke minst jævlig provoserende. Hadde lyst å slå han i fjeset. Han følgte oss inn i mat butikken og vi prøvde å få han unna oss. At det går an, å være så desperat. Har man ikke lov å gå i mat butikk utenatt man har en stalker hengende rundt ræven hele tidem. Uforskammet tyrker. Lurer virkelig på hvorfor han ikke ble flau når han kom med rose i hendene. Og alle i butikken så på han. Vi ble seriøst vett skremt. Ble helt stresset inni meg. Jaja nok prat. Ellers så har vi nettopp komt inn døren her. I kveld skal begge ta det rol...

Burger til frokost

Bar til bar

God morgen solstråler. Dagen startet at jeg våknet tidlig, vil egentlig sove. Nå er jeg og Stine på Dakapo Beach. Spiser faktisk frokost på stranden. Dagen det på mat. I natt gikk vi bar til bar. Og ente opp på Aura til slutt. Sykt hangover i dag. Sånn er livet. Haha.

Brothers

Outfit tonight

Over skyet dag

Jeg har ikke gjort en dritt i dag eller det blir vel vi. Morgen dagen var fin fram til klokken var 9. Så kom plutselig skyene og regnet. Etter morgen trening. Var jeg så trøtt at jeg tok meg en power nap. Hadde alarmen til 9, men skrudde den var i søvne. Var virkelig trøtt etter å ha våknet klokken 6 i dag. Klokken var over tolv når jeg våknet. Ellers så har meg og Stine sett film - The other woman, haha herregud jeg elsker bare den filmen. Kan ikke få nok av den. Nå er klokken snart tre her nede. Tenkte å ta meg en dusje og begynne å kle meg for kvelden. Skal ut å spise i dag og. Så får vi se hva kvelden bringer, kan være det blir finere utover kvelden, selv om det stod at det skulle regne hele dagen :( Vi blogges! Håper dere har det fint dere som er i Norge :)

Morgen trening

My eden

God kveld dere.   Gjett om dagen har gått sykt fort. Det har vært en fin dag. Ikke har det vært for varmt at man svetter igjennom klærene, og at man nesten ikke kan gå. Vi var en liten tur på stranden og tok oss en drikke, også hjem igjen til bassenget.   Jeg kom inn døren for 1 time siden. Jeg og Stine tok en tidlig middag i dag. Tok turen nedover gå gaten og så i butikker. I kveld blir det en rolig kveld for oss begge. Skal bli godt å få legge seg tidlig.

Pool

Night club

God morgen   Overraskende nok så våknet jeg i halv 11 tiden. Fy faen for en kveld. Og fy faen jeg er små fylla nå. Var ikke hjemme før halv 5 på morningen. Først spiste vi på Leon og drakk et par drinker. Deretter gikk vi hjem og tok et glass Bakardi også ble vi hentet av en som jobbet på Leon. Så da ente vi opp både på Aura og Inferno.   Nå skal vi ha dagen der på mat. Også gå på stranden etterpå. Vi blogges! :)

My outfit

Mmhm yummie

Klar for første kvelden ut

Vi hadde en så liten powernap etter vi kom fra stranden. Hadde alarmen på til halv fire, men jeg slo den av og sov videre. Våknet i fire tiden ca, og deretter fikset vi oss. Nå sitter vi å drikker vin. Skal snart bort over gaten å spise middag. Ta oss en drink på resturanten. Ha en fin kveld :)

Lunsj time

Første dag på Dakapo

Vi gikk til stranden i 9 tiden. Var ikke så mange folk, men plutselig ble det fult på stranden. Koser oss på stranden. :)

Tax free innkjøp

Fly reisen

Hei bloggen. Nå er vi vel fremme i Kemer :D Flyet landet klokken 19:30, tyrkisk tid. Måtte vente lenge i kø ved passkontrollen. Når vi kom ned og hente bagasjen, så kom min med engang. Så jeg røsket til min egen koffert. Men måtte vente litt på Stine sine kofferter. Haha vi ble litt små stresset når ikke kofferten hennes kom med en gang. Men heldigvis kom de. Også ble vi hentet av Troll, et firma som heter Troll. Kjørte i 45 minutter fra Antalya til Kemer. Nå er vi nettopp vært på butikken og handlet inn pizza og litt frokost til i morgen. Har vært sulten i 9 timer, så nå skal vi få i oss litt pizza i magen. Nå er klokken 11 her nede i Tyrkia. Og begge er slitene og trøtte.

Lunsh time

Nå sitter meg og Stine og spiser en deilig lunsj og drikke, før flyet går.   Akkurat ferdig å handle på taxfree'en. Er så fornøyd med innkjøpene jeg har kjøpt. Dette har jeg ventet lenge. Det første jeg gikk til var snusen. Den var viktigst. Kjøpte meg en parfyme, håndkrem, body krem, alkohol. Så nå er vi ferdig shoppet. Nå er det bare at tiden bør gå fortere. Nyt dagen alle sammen. Heldigvis er det internett på flyet, så får se om det ikke går an å blogge når jeg er i luften. Eller så skrives når jeg kommer ned.

Travel outfits

Halloen dere.   Nå setter meg og Stine, snart kursen over til sydenland. Dette har vi ventet helt vilt i 156 dager. Og endelig er seriøst denne dagen kommet. Nå har jeg faen meg sommerferie jeg og. Fy søren så deilig dette skal bli.   Våknet rundt i 9 tiden faktisk. Dette blir en lang dag. Fikset neglene mine, sminket meg og tok på meg reise klærene. Nå skal jeg spise en deilig frokost og. Tiden går altfor fort. Jeg blir hentet i 11 tiden. Så nå har jeg en halv time på å gjøre alt klart. Alt må være på stell før jeg reiser hjemme i fra. Vi skal og hente Stine i halv 12 tiden ca.   Flyet vårt går ikke før 14:20. Men må jo selvfølgelig være 2 timer før, så vi er på flyplassen i 12 tiden og da har vi god tid på oss på å kjøpe alt vi trenger på taxfreen, spise mat og ta oss en liten alkohol dråpe før vi går oss om bord. Haha, egentlig så har jeg gledet meg mest til å gå på tax free. Hehe neida eller jo. Egentlig bare hele flyreisen gleder jeg meg til og ikke minst k...