Bilde dryss fra London

♥ Dette beskriver de siste dagene mine!  LOKAL TID - 11:28

Da er det over for denne gang

- Da er oppholdet i London over for denne gang -  LOKAL TID - 08:02 GOD MORGEN Jeg stod opp klokken 07:00 for å få ekstra god tid på meg. Jeg har fått dusjet håret, og holder nå smått på å få pakket resten av tingene. Med tanken på plassen jeg har i kofferten er jeg redd for at jeg ikke får igjen kofferten. Men man finner alltid en løsning. Nå er ikke det lenge igjen til vi må sjekke ut fra hotellet. Kofferten må være klar til klokken 10:00, og vi må sjekke ut fra hotellet klokken 12:00.  Det er faktisk litt trist å måtte reise fra denne byen nå. Jeg er blitt så glad i denne byen at jeg vil ikke reise videre, men dessverre må jeg det. Det skal bli avslappende, nå har jeg vandret i 3 hele dager her borte, og kjenner at kroppen trenger virkelig en ferie. Ligge på en sol stol, og slike litt sol. Nå er det rett og slett spise litt frokost, og komme seg av sted på flyplassen, sjekke inn bagasjen, vente i noen timer før flyet reiser videre til et v...

Innkjøp fra London DEL 2

LOKAL TID - 00:37

Utflukt i London DEL 2

Da kommer innlegget  - DEL 2 LOKAL TID - 00:15 Anyways ... I mens resten av familien dro på et annet show - de skulle forresten se Shrek. Jeg stod alene for meg selv utenfor for å vente på venninnen min Line. Hun studerer i London. Hun er sykt heldig som får oppleve denne fine byen hver eneste dag. Sist jeg så henne var når hun var på besøk i Bergen og siden jeg allerede er i London passet det super bra å treffe henne her borte. Endelig fikk jeg se henne igjen, etter så mange mnd også. Jeg har virkelig savnet "palmen" min rett og slett. Vi to vandret litt i gatene, jeg gikk med shorts og hele pakken. Plutselig pøs regnet det, vi gikk inn på en jalla butikk for å kjøpe oss en paraply. Jeg fikk også med meg noen skatter med meg hånden. Og siden det pøs regnet mens vi gikk i gatene bestemte vi oss å gå inn på et museum. Vi var kliss våte så da var det like godt å komme seg litt inn. Å herregud for et fantastisk fint museum, jeg ble virkelig fas...

Utflukt i London

<< London Eye >> LOKAL TID - 23:18 God kveld bloggen♥ Jeg har fått gjort utrolig mye i dag. Jeg har fått gjort det ene og det andre. Jeg våknet senere enn det jeg egentlig skulle, men det var virkelig verdt det. Jeg var så utslitt etter gårsdagen at det var sykt digg å bare sove til halv ni. Jeg gadd verken blogge eller spise frokost, så mamma kom med frokost på "sengen". Etter jeg fikk spist meg litt frokost var det bare til å fikse seg og gjøre seg klar til en enda en ny utflukt i London by. Vi tok banen til London Eye. Vi skulle på akvariet. Der inne var det utrolig stort og ikke minst fine sjø dyr. Det var så mye å se på enn det vi har på Akvariet i Bergen. Der var det virkelig verdt å ta seg en tur innom. Etter vi var ferdige på Akvariet tittet vi innom spille hall som lå rett ved siden av, så vi spilte litt før vi gikk videre for å spise litt lunsj. Vi måtte nesten teste ut maten på FISH  & CHIPS. ...

Kveldens antrekk

MITT ANTREKK FOR KVELDEN LOKAL TID - 23:40 JAKKE - PRIMARK // TOPP - PRIMARK // BUKSE - PRIMARK // SKO - DIN SKO // KLOKKE - CASIO  Heisann bloggen! Helsiken! Nå var det virkelig godt å komme tilbake igjen på hotellet. I dag har jeg merket at jeg har vært veldig trøtt og sliten.. Det føles nesten som jeg har vært våken i 48 timer. Beina mine verker som bare pokker. Jeg fikk hvilt meg litt, før vi skulle ut for å se på musikal - Charlie og sjokoladefabrikken. Musikalen begynte ikke før klokke halv åtte, så da satt vi på oss ned på en pub å drakk et glass vin, så lå like rundt hjørne der teater lå. Musikalen var bra den, men jeg holdt virkelig på å sovne der jeg satt. Det var så trangt å sitte i salen med så mange mennesker. Jeg holdt ut lite grann, og den varte i 2 timer ca. Jeg holder på å sovne her jeg ligger. Jeg skal nå skynde meg i dusjen, og komme meg til sengs. I morgen er det faktisk siste dag i London. Jeg gleder meg helt vi...

Sneak peek

PRIMARK  TOPSHOP  VICTORIA SECRET LOKAL TID - 17:11

Shopping day

THE PURCHASES FROM LONDON TODAY ♥ LOKAL TID - 16:42 Hei bloggen. Har dere det bra?  I dag bestemte vi oss for at vi skulle bruke dagen vår på litt shopping. Vi gikk rett ut, etter vi spiste frokost. Vi tok undergrunnen til Oxford Streets, og der gikk jeg å vandret alene i noen timer. Jeg klarer ikke helt å vandre sammen med mamma, og pappa og lillebror når jeg skal på shopping. Jeg er en som løper fra det ene til den andre. Deilig å få shoppet alene i noen timer. Jeg gikk langt for å finne butikken Primark. Når jeg endelig fant Primark var det bare å kjøre på med shoppingen. Jeg tok det første og fineste plaggene som hang på stativet ellers så var det mye som ikke var i min stil i det hele tatt. Jeg gikk vel flere runder for å se om jeg ikke gikk glipp av noe fint der inne, men det var lite vits at jeg gjorde. Men... det jeg kjøpte med meg skatter med meg i hånden. Etter jeg var ferdig å vandre på Primark gi...

New in

LOKAL TID - 09:18

Ny dag i London

- GOD MORGEN, VAKRE LONDON -  LOKAL TID - 08:44 MY OUTFIT BUKSE - BIKBOK // TOPP - H&M // JAKKE - H&M ♥ Hei! Rart å måtte si det, men det har ikke gått opp for meg at jeg er i London enda. Jeg er jo ikke ofte i London, litt gira i kroppen, klar for å oppleve nye eventyr, så derfor skal jeg bruke dagen på noe fornuftig. Jeg hadde ikke med meg noen klær, og jeg som hater å gå med de samme klærne bare etter en dag. Men det får bare gå for denne gang. Jeg angrer litt på at jeg ikke tok med meg noen ekstra klær. Jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg noen klær i dag, hvis jeg får tid.   Jeg stod opp klokken 07:30 for å få noe ut av denne dagen. Jeg sitter i skrivende stund tidlig på morgenen. Jeg og min lillebror er vel de først som har stått opp, og jeg har tatt tilbudet om å stå opp tidlig. Ja, det er for å få noe ut av denne mandagen. Jeg er nettopp kommet ut av en deilig morgen dusj, sminket me...

KING & QUEEN

GOD KVELD BLOGGEN.  LOKAL TID - 23:01 Først og fremst vil jeg bare si at jeg har stor kost meg i dag, og ikke nok med det - det har vært en helt nydelig dag å gå ut på. Det å kunne se seg rundt omkring, ta masse bilder. Det har vært fint vær, og varmt.   Men når det kommer til undergrunns tunnelene blir jeg helt seriøst stresset. Jeg eier ikke steds sans i det hele tatt. Om jeg hadde vært alene hadde jeg vært helt lost. Haha. Jeg har vært så heldig som har fått vært på to steder i dag. Først tok vi undergrunnen til Green park. Vi måtte selvfølgelig besøke slottet, deretter gikk vi i 9 minutter videre til Hyder Park også gikk vi videre bortover mot gatene i Oxford Streets. Parken er virkelig fin å bare kunne spasere, men vi var heller opptatt av å se om det var ekorn til stede og bare gå til vi var helt utslitte i beina. Vi hadde kjøpt til og med brød som ekornet skulle få knaske i seg, men den ga jeg til en gammel mann, som t...

HOTEL ROOM

Det er ikke akkurat et 5 stjerners hotell, men helt ok.  LOKAL TID - 15:01

Fremme i London

- I FEEL SO COMFORTABLE - LOKAL TID - 14:53 Jeg er i London, og det er så deilig å være tilbake igjen. London er en fantastisk fin by ♥ Vurderte å vente til i kveld med å få blogget ut fra denne søndagen, men klarte nesten ikke få fingrene vekk fra tastaturet. Jeg ligger nå i sengen på hotell rommet mitt og skriver. Takk gud, for at det er internett på hotellet! For uten internett hadde jeg virkelig gått på veggene. Jeg ville fortelle dere at nå skal jeg blogge for fult, bloggen er med meg overalt, så nå lever jeg rett og slett et lite blogg liv her jeg er. Haha.  I går ville jeg heller tenke på å få pakket ferdig kofferten. Jeg var også ute dagen før for å feire at jeg nå har sommer ferie. I dag forresten gikk flyet grytidlig på morgenen, og måtte vel så og si stå opp klokken halv seks, og flyet gikk klokken 9 i dag tidlig ...  OG NÅ ER JEG VE...

03.07.2016

- Snart på reise fot -  Nå er tiden inne, ihvertfall snart, den er ihvertfall rett rundt hjørne.  I dag er det kun en uke igjen til jeg reiser på ferie. Herregud disse ukene har bare sklidd forbi. Jeg teller ned, men det går ikke noe fortere av den grunn. Jeg kan vel si at jeg har snart ferie om få dager. Jippi! Jeg må rett og slett bare holde tålmodigheten min oppe til denne neste uken er ferdig. I det siste har jeg vært litt sløv, sliten, trøtt, ferie modus, og det jeg savner aller mest er å blogge og leve livet.  Jeg har egentlig pakket kofferten 1 måned før jeg skal reise, men så har jeg pakket alt ut igjen som jeg alltid gjør. Så derfor har jeg glemt litt å pakke, eller rettere sagt - Jeg har ikke giddet å bruke tiden min på det, og det er egentlig ikke meg. Jeg pakker alltid 1 måned før jeg skal reise. Jeg skjønner ikke at jeg klarer det, men akkurat når det gjeld...